Machinepark compleet!

Sinds een aantal weken is mijn machine park compleet! Ik ben over the moon gelukkig. Want het enige dat in mijn ogen nog ontbrak was een coverlockmachine. Nu zie ik op facebook en andere social media vaak de vraag wat is nu het verschil tussen een over en coverlockmachine, daarop is het antwoord eigenlijk vrij makkelijk. Een overlockmachine werkt de naden af. En snijd indien gewenst de stof meteen af.

Ikzelf heb de lewenstein 700de overlockmachine.

Met de  coverlockmachine maak je siernaden. Denk aan het dubbelstikstel in de zomen.

Mijn keuze is gevallen op de janome 1000cpx
Wat voor en welke machine's hebben jullie?


<!-- LinkPizza -->
<script>
   (function(p,z,Z){
       z=p.createElement("script");z.async=1;
       z.src="//pzz.io/pzz.js?uid=52771&host="+p.domain;
       (p.head||p.documentElement).insertBefore(z,Z);
   })(document);
</script>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten