Een leuk patroon ( voor dames en gratis! )

Ik hou hou hou van gratis patronen, en oh wat ben ik blij met platformen zoals pinterest en craftsy! De keuze is eindeloos.

Het patroon zie ik vaak gevraagd worden op facebook en in andere groepjes, en gezien dat het nog wel even frisjes blijft buiten, is dit wel een ideaaltje.

Het patroon is hier gratis te downloaden : patroon sweater wel in het engels, maar daar komen jullie vast en zeker uit, en mocht je vragen hebben stuur ze me gerust!

Met creatieve groetjes!

PS . deel een foto bij reacties als je de sweater gemaakt hebt!

3 opmerkingen:

  1. Ik wil heel graag dit patroontje in maat 50 ik weet niet of die er zijn
    Mvg Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nancy, ik kan voor je zoeken of eventueel het patroon voor je tekenen, al denk ik dat zo'n kol voor een baby niet handig is

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste,
    Oooooh, wat een mooie trui. Deze zou ik graag eens maken, maar ik denk dat het patroon niet meer online staat. Is er nog een andere mogelijkheid om dit patroon vast te krijgen?
    Vriendelijke groeten,
    Katrien

    BeantwoordenVerwijderen